15. októbra 2016

POZOR! 1 banálna vec, ktorú robia ÚSPEŠNÍ. Robíš ju aj TY ?





Možno sa pýtaš, že čo je kľúčom k tomu, čo robia úspešní ľudia inak ? Priznám sa, že k tejto informácii som sa dostala už pred niekoľkými rokmi, ktorú mi prezradil jeden veľmi úspešný človek, ktorý má niekoľko pasívnych prijímov, zdravie, rodinu, lásku a harmóniu v živote. Spočiatku som mu vôbec neverila, že to môže byť pravda. No po aplikovaní tejto stratégii som zistila, že sa stal akýsi zázrak a do života mi začali chodiť príležitosti z rôznych strán, ľudia, akých som potrebovala...o čo teda konkrétne ide ?

Rozhodla som sa preto, že natočím VIDEOkde odhalím toto jednoduché pravidlo úspešných.

Video TU: 







Príbeh svetových firiem: Mc Donald, Apple, Google, Amazon, Disney či Mattel)


Všimni si tento čierno-biely obrázok na ľavo: toto boli začiatky veľkých spoločností. A čo majú spoločné? Boli to garážové firmy, ktorým sa spočiatku vôbec nedarilo a ľudia sa smiali ich ideálom. No ich túžba zvíťaziť bola silnejšia. Ani oni v živote nečakali na akúsi dokonalosť! Začali tvoriť v garáži! A výsledok? Dnes sú uznávané a vyhľadávané spoločnosti na celom svete!



Čo konkrétne ešte inak robia tieto svetové spoločnosti aj vďaka psychológii predaja, to už viac rozoberám na mojom seminári: "13-ta komnata otvorená: Čo ma naučil jeden multi-miliardár: a ono to vážne funguje!" Mnohí sa ma pýtate, kedy bude znova tento seminár, keďže najbližší je už niekoľko mesiacov vopred vypredaný! Ďakujem za dôveru, no tento seminár sa robí len max. 1-2x ročne.





Ak si už dopozeral predchádzajúce VIDEO, tak si zistil, v čom je pes zakopaný. Jednoducho v živote nečakaj na dokonalosť alebo akýsi zázrak. Ten žiaľ nepríde. Proste treba začať. Hneď teraz. Ľudia majú akýsi strach začať, keď veci nie sú TIP-TOP a nie je to úplne krásne. "Čo si o mne iní pomyslia! A ešte nemám make-up, budú sa mi smiať!"




Ja som sa tiež spočiatku bála točiť videá na YouTube a dávať ľuďom rady a tipy. Trvalo mi až 2 roky, kým sa k tomu odhodlala, no začala som. A hoci moje videá nie sú dokonalé (nemám profesionálnu kameru, štáb, zostrih, mikrofón, štúdio, svetlá, priestory...), no pokiaľ ľuďom dáš určitú hodnotu, radu, je im jedno, aké video si natočil. Najviac ich obohatí aj tak obsah!


Ja som jedno svoje video točila dokonca na WC, druhé u starkej na dvore, kde ma mačka nechcela pustiť, pri ďalšom mi padla kamera... no v každom prípade som pokračovala a teším sa, keď ma ľudia zastavujú na ulici a chvália moje videá, že im pomohli. 




A vieš, čo je paradoxné? Že tie najmenej vydarené videá sa ľuďom úplne najviac páčia! To je zaujímavé na tom. Tieto videá som zámerne nechala na internete. 
Ak sa chceš pobaviť, kukni si ich:






Rada na záver:

 Tak ako, budeš ešte stále čakať na dokonalosť v Tvojom živote? Alebo začneš konať okamžite ? Daj však bacha, aby si neprečakal celý život a potom už bude neskoro a budeš to ľutovať.
"Netreba ľutovať to, či si v živote spravil. Ľutovať budeš to, čo si nespravil."





Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (najvyššej formy psychológie), Školiteľka, Fitness motivátorka, foto-modelka, blogerka, moderátorka a animátorka spoločenských podujatí a autorka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."





Máš nejaké otázky? Kontaktuj ma TU:





mobil: +421 904 152 420
e-mail: andrea.urbasikova.nlp@gmail.com



REFERENCIE si pozri kliknutím SEM:




TOP najčítanejšie články:




Po 5-tich rokoch som si znova dala bielu múku. TOTO všetko sa mi stalo !!!







POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?

           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?






VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:




                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                                                                    PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára