16. mája 2017

Sleduješ SPRÁVY v TV alebo novinách? Život Ti to poriadne spočíta!

Ako dieťa som nikdy nemala rada správy. Dokonca ľudí, ktorí ich sledovali som volala "masmediálny závisláci".
Ako však roky plynuli, dostávali sme v škole na úlohu spisovať denné aktuality. Kto mal čo najväčší bulvár a trhák, ten bol víťaz a dostal dokonca za to aj jednotku a obrovskú pochvalu. Už vtedy mi vtĺkali do hlavy, že mať všeobecný prehľad o tom, čo sa deje vo svete je veľmi dôležité. "Však musíš vedieť, čo sa deje vo svete, inak akoby si ani nežil." Tomuto tvrdeniu som na čas uverila a začala som pravidelne sledovať správy. 



Čítaj tiež: POZOR! 1 banálna vec, ktorú robia ÚSPEŠNÍ. Robíš ju aj TY ?







Čítaj tiež: Už si zistil svoje ŽIVOTNÉ POSLANIE? Vďaka TÝMTO otázkam to zistíš hneď!




Neskôr, keď som začala študovať psychológiu a začala sa učiť od ľudí s reálnymi výsledkami, dostali sme prísny zákaz pozerať akékoľvek správy či bulvárne časopisy. A to bol odrazu pre mňa obrovský šok. Prečo Ti teda sledovanie televízie či časopisov život spočíta negatívne aj s úrokami ? Nahrala som o tom špeciálne video, kde to podrobne vysvetľujem.


Odpoveď TU:




Čítaj tiež: POZOR! Ignoruješ 1 CENT z výdavku či zo zeme ? Život Ti to poriadne spočíta !





Čítaj tiež: Povedz mi, v akej polohe spíš a ja Ti poviem Tvoje povahové črty!



Príbeh o mladíkovi, ktorý miloval letecké katastrofy a  sám si katastrofu privolal


Nedávno som mala stretnutie s jedným mladíkom, ktorý sa volal Peťo. Bol to zdravoťák a jeho prácou je pomáhať ľuďom. Táto práca ho skutočne napĺňa. Zavolal ma s prosbou o pomoc, lebo túžil zabudnúť na krutú minulosť. Bol to veľmi inteligentný mladík, ktorý sa mi sťažoval, že nedávno mal dosť vážnu haváriu s osobným autom. Keď mi však rozprával ďalej, zistila som zaujímavé prepojenie a pravú príčinu toho, prečo sa mu to stalo - pravidlne sleduje letecké katastrofy ! Ba dokonca, on sa v nich vyžíva ! Upozornila som ho na fakt, že aké obrazy si dáva do podvedomia, také veci sa mu napokon plnia v živote. Alebo aspoň veľmi podobné. To znamená, že darmo bol mladík veľmi solidárny a nápomocný svetu, nemohol sa sťažovať na nepriazeň osudu. Lebo za to, aké obrazy si dáva do podvedomia môže len on sám. Nik iný. Každý za svoje obrazy v hlave zodpovedá sám. 
Po usmernení mladíka Peťa sa mu vraj začalo lepšie dariť. Možno len náhoda, neviem :)


Čítaj tiež: TEST osobnosti: Podľa DVERÍ Ti poviem, aký si !!



Zlaté pravidlo:


"Pamätaj, že chudobný a neúspešný človek má v obývačke obrovský LCD televízor najnovšej verzii, no bohatý a úspešný človek má v obývačke obrovskú knižnicu."



Zdroj: google.sk
Skvelým príkladom je určite aj podnikateľ Martin Mažár, ktorý je expert na predaj a dovolím si ho považovať za jedného z najúspešnejších lídrov a podnikateľov v rámci celého Česko-Slovenska. Aj on sám sa riadi týmto zlatým pravidlom a namiesto pozerania správ si radšej prečíta motivačnú knihu. Myslím, že fotka hovorí za svoje.




A čo TY, ktorú knihu si naposledy čítal ? Alebo si skôr pozrieš TV ?




ZÁVER:


Pokiaľ si milovníkov správ či denno-denných aktualít a veľmi ŤA zaujíma, koľko havárií, vlámaní, politických nepokojov či iných katastrof bolo vo svete, mám na TEBA otázky:


"Ako tieto udalosti vo svete ovplyvnia Tvoj život o 20 rokov ? Ako pozitívne sa zmení Tvoj život, pokiaľ budeš sledovať aj naďalej správy ?"


Pouvažuj nad týmito otázkami. Držím Ti palce v Tvojom napredovaní v živote :)





Andrea Urbašíková

Kouč, Certifikovaná Lektorka psychológie Neuro-Linguistického Programovania (NLP Practicioner), Školiteľka, Fitness-motivátorka, Foto-modelka, Organizátorka motivačných podujatí a pokračovateľka idey: "Zdravé telo, zdravý duch."


"Pokiaľ si v Tvojom živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život má zmysel."
                       (Muhammad Ali)


Čo povedali o Andrei iní ?









TOP najčítanejšie články:









POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?



                                                      POZOR! 20 vecí, ktoré ľudia najviac ľutujú na smrteľnej posteli! Robíš ich aj TY ? (2. ČASŤ)





















VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:




                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!



                                                                                       PSYCHOLÓGIA FARIEB. Čo znamená ktorá farba na podvedomej úrovni ?


































































































e-mail: andrea.urbasikova.nlp@gmail.com



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára