11. marca 2021

Už si zistil svoje ŽIVOTNÉ POSLANIE? Vďaka TÝMTO otázkam to zistíš hneď!


Keď si mal 5 či 10 rokov, veľmi dobre si vedel, čím chceš byť. Možno si chcel byť učiteľom, policajtom, smetiarom, hasičom či spevákom. Ako si rástol možno sa to aj menilo. No je to v poriadku. Ako si dospieval viac a viac, odrazu si možno už začal strácať poňatie o tom, kým sa túžiš stať, lebo zrejme Ti okolie začalo hovoriť, že Ty máš na viac ako byť len obyčajným maliarom, však všetci v rodine sú doktori tak musíš byť nim aj Ty. Keďže Ti to hovorili blízky, ktorým dôveruješ, začal si k tomu prikladať akúsi logiku a je dosť možné, že si ich poslúchol a išiel tým smerom, akým chceli oni.



Čítaj tiež: POZOR! Ignoruješ 1 CENT z výdavku či zo zeme ? Život Ti to poriadne spočíta 


Životné poslanie či životná misia. Téma, ktorá sa nerozoberá na žiadnych odborných či súkromných školách, krúžkoch či univerzitách. A pri tom tak enormne dôležitá! Naše okolie nám dáva len akési "návrhy", čo by sme mali vyštudovať a robiť, aby sme sa mali dobre. Na jednej strane musíme svoje okolie chápať, lebo nám chcú len to najlepšie v živote, čiže je v tom samozrejme pozitívny úmysel. No na strane druhej tu spadá otázka: "To, čo chce moje okolie, chcem naozaj aj ja ? Tým, že vyštudujem právo naplní môj cieľ alebo cieľ mojej rodiny ? To, že pôjdem na medicínu naplní moje vnútro, alebo skôr vnútro okolia ? To, že idem na vysokú naozaj chcem ja, alebo to robím len preto, lebo to je v dnešnej dobe štandard a všetci na výšku idú a vyžaduje si to aj doba ?!

Tieto kľúčové aspekty si je dobré zodpovedať a zamyslieť sa nad nimi. Po krátkej úvahe môžeš prísť na to, že už roky plníš ciele niekoho iného len nie tie svoje. 



Čítaj tiež: TEST osobnosti: Podľa DVERÍ Ti poviem, aký si !!!



Príbeh o mladíkovi, ktorý plnil ciele iným a na seba akosi pozabudol



Keď som sa jedného známeho pýtala, že prečo išiel na vysokú, keď napokon pracuje úplne v inej sfére, ktorú vyštudoval, dokonca sa na ňu nepožaduje ani vysoká škola, tak mi odvetil: "Hmmm, vieš, nechcel som sklamať moju rodinu. Moji predkovia boli učitelia, tak som musel aj ja." 
5 rokov strávil plnením snov niekoho iného a to len preto, aby nesklamal svoju rodinu. Mnoho ľudí býva zodpovedných v prvom rade voči iným. Je to žiaľ veľká chyba! 



OTÁZKY NA ZISTENIE TVOJHO ŽIVOTNÉHO POSLANIA

Načo som vôbec na tomto svete ?


     Ezoterici veria, že duša človeka sa sem bude vracať na Zem dovtedy, kým si nenaplní svoje životné poslanie a nedosiahne akúsi dokonalosť. A až potom môže ísť ďalej do lepšieho sveta. Čo už je na tom pravdy, ťažko povedať. V každom prípade, pokiaľ sa budeš venovať svojmu poslaniu, máš v živote vyhraté a budeš viesť šťastný a harmonický život.
    


Tieto otázky Ti pomôžu napraviť ŤA na Tvoju pravú mieru správnym smerom vpred. Odporúčam Ti zobrať si papier a písať odpovede na papier. Píš perom. Pretože pokiaľ píšeš perom (a nie na PC), dávaš do toho akoby dvojitú energiu a skôr Ti príde odpoveď. Takže, pripravené pero a papier ? 

Píš si odpovede:




OTÁZKY:



1. Aké sú Tvoje hobby? Čo rád/a robíš vo svojom voľnom čase ???







    2. Vráťme sa do Tvojho detstva. Čím si chcel/a byť, keď si mal/a:

   5  rokov ?
 10 rokov ?
 15 rokov ?

   (je dosť možné, že sa to menilo. No to je úplne v poriadku.)







    3. Pri akej činnosti Ti enormne rýchlo uteká čas a nevnímaš ho vôbec, nepotrebuješ vtedy ani jesť či piť ?





    4. Pri akej činnosti sa cítiš šťastný/á ?




    5. Ktorá aktivita Ťa hlboko priťahuje ?





    6. O ktorej téme v živote by si sa rád/a dozvedel/a ešte viac ?





    7. Hovorí Tvoje okolie, že máš na niečo talent. Ak áno, na čo ? (Ak nič nehovorí, je to úplne v poriadku).




    8. Čo by si dokázal/a robiť aj úplne zadarmo ?





    9. Rád/a pomáhaš ľuďom alebo žiješ skôr len pre seba ?





    10. Rád/a pracuješ s ľuďmi v tíme alebo skôr sám/a ?





    11. Ukazuješ sa na verejnosti alebo si skôr inkognito ?
                         





12. Máš rád/a v živote zmeny alebo skôr rutinu ?






    13. Čo by si robil/a, keby neexistovali peniaze ? Čomu by si sa venoval/a ?  Akej činnosti ?







    14. Napíš 10 vecí, kedy sa cítiš šťastný/á, naplnený/á, proste "happy". Čo musíš robiť, aby si bol/a happy ?

 1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.






    15. Napíš svoje 3 životné priority (práca, rodina, peniaze, láska, priatelia...)

 1.
 2.
 3.






    16. Napíš svoje 3 vlastnosti, ktoré ŤA najviac vystihujú:

 1.
 2.
 3.






     BONUSOVÁ OTÁZKA:

    Predstav si, že by som Ti dnes odovzdala kufrík a v ňom by bolo 10 miliónov eur (300 miliónov Sk). Máš teraz dostatok peňazí na jedlo, bývanie, na všetko. Nemusíš ani prstom pohnúť do konca svojho života.  
    Čo by si začal/a robiť ?







    Ako by si trávil/a dni od dneska až do konca života ?

 Zavri si oči, urob si tú predstavu a odpovedz:
Čo tam vidíš ?
Čo tam počuješ ?
Čo tam cítiš ?
Aké vône a chute si s tým spájaš ? 

NA OTÁZKY SOM ODPOVEDAL, NO AJ TAK NEVIEM EŠTE SVOJE POSLANIE !

    Je dosť možné, že si aj tak neprišiel zatiaľ na to, aké je Tvoje poslanie. Je to úplne v poriadku.
Niektorí potrebujú na zistenie viac času. Možno pár dní, týždňov, mesiacov. Mne to dokonca trvalo až 2 roky.
    Ak Ti však môžem poradiť, začni dávať súvislosti dokopy tak ako ja:


    ČO POMOHLO MNE PRI HĽADANÍ SAMEJ SEBA:



    Vždy som vedela, že keď som obklopená hromadou ľudí, ktorí ma počúvajú, čo hovorím a pozerajú na mňa, vtedy som najviac šťastná. Ako študentka som často doučovala po škole svojich spolužiakov a robilo mi to radosť, keď som stála pred tabuľou, vysvetľovala hravou formou a žiaci počúvali. Vedela som aj, že som odjakživa rada vystupovala na verejnosti ako moderátorka, animátorka, speváčka či tanečnica. Uvedomila som si, že jednoznačne práca s ľuďmi na napĺňa najviac. Že som extrovert a mám rada davy ľudí okolo mňa a stále zmeny, aby sa proste stále niečo iné dialo.
Čím viac ľudí okolo mňa bolo, tým som bola šťastnejšia. Nevedela som si to vysvetliť, no skrátka robilo mi to radosť a cítila som vnútorné šťastie.
 



    No naopak, pokiaľ som bola zavretá v kancelárii a mala robiť za PC, do hodiny som mala depresívne stavy a čas sa mi vliekol. Už vtedy som si uvedomila, že toto nie je nič pre mňa a neprináša mi to radosť vôbec.
    Hoci som skončila ekonomickú školu, bol to skôr taktiež cieľ okolia a nie môj. Sleduj preto ako sa cítiš pri určitých aktivitách, aké pocity Ti dané aktivity prinášajú.




Vyše 10 rokov som pracovala ako dobrovoľník bez nároku na akúkoľvek odmenu, na detských podujatiach ako divadelná postava a moderátorka, neskôr až po vyše 10-tich rokoch mi začali chodiť prvé pracovné príležitosti, kde ma zavolali pracovať za honorár.
Ani som si neuvedomila toho času, že práve to je moja cesta a moje životné poslanie. Až o niekoľko rokov neskôr som založila spoločnosť SOM ŠŤASTNÉ DIEŤA a začala som sa naplno venovať organizovaním eventov, zábavno-motivačno-animačných predstavení pre deti a finančne podporovať deti s DMO a ŤZP.
Nemala som na to školu, nemala som na to požadované vzdelanie. No spätná väzba od ľudí a detí ma len utvrdila v tom, že toto je moja cesta a mám v nej naďalej pokračovať a rozvíjať ju.
Tieto predispozície som zdedila po mojich starých rodičov, ktorí pracovali v divadle.






    Niekoho poslaním je možno priniesť svetu obrovskú hodnotu ako napríklad Steve Jobs, no niekoho poslaním je aj žiť len tak, založiť si rodinu, mať deti a nechať tu po sebe potomkov. Hotovo. Možno Tvojim poslaním bolo iba dať radu jednému zúfalcovi, ktorý blúdil životom. Alebo možno len si mal pomôcť starčekovi cez cestu.
    



     Pevne verím, že prídeš na tú správu odpoveď takto v rýchlosti. Túto tému som podrobnejšie a hĺbkovo rozoberala  na Prednáške, kde s účastníkmi prejdem špeciálnymi cvičeniami z Neuro-Linguistického Programovania, kde znova otvorím 13-tu komnatu a téma bude:

   "Ako zistiť svoje pravé životné poslanie a ako žiť život podľa svojich predstáv.  A v druhej časti rozoberiem aj ako odhaliť rýchlo a okamžite, keď Vás niekto klame." 


Čítaj tiež: STAGNUJEŠ vo svojom živote? Táto 1 otázka ŤA nakopne na maximum!


    Znova to budem robiť zábavnou a hravou formou, aby som každému čo najskôr tieto poznatky zakomponovala do podvedomia a aby ste mali pocit, že sa len zabávame. A ako to vyzerá na mojich prednáškach? Asi takto:










    Kto povedal, že práca musí byť nudná a fádna ? :)
 
    

    ZÁVER: 

Už si zistil svoje životné poslanie a či kráčaš správnym smerom ?



Andrea Urbašíková
Lektorka psychológie Neuro-Linguistického programovania, Motivátorka a autorka projektu: Som šťastné dieťa 


"Pokiaľ si v živote pomohol aspoň jednému človeku, tak Tvoj život mal zmysel. (Muhammad Ali)



Môžete ma poznať:



TOP najčítanejšie články:




Po 5-tich rokoch som si znova dala bielu múku. TOTO všetko sa mi stalo !!!





POZOR! Duchovné príčiny všetkých chorôb. Na čo Ťa v živote upozorňuje daná choroba ?






           


                                                                    Najväčší jed pre Tvoj organizmus! No cukor to nie je! Konzumuješ túto potravinu často ?









VIDEO: Viem, prečo neznášaš JESEŇ ako tisícky iných ľudí ! Tu je pravý dôvod:










                                                           50 múdrych rád od starčeka.Tá 48-ma Ťa dostane!






4 komentáre:

  1. Best Indian sex stories for adults with all the dirty talks and sex talks. Read the best sex stories in hindi here. hindi sex stories

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Browse some latest and trending viral news which has been going viral and are trending like crazy. Get some best news here. trending india

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Make haste and apply to the latest job openings for freelance singers, anchors, fashion models, dancers and choreographers.Hire freelance models, photographers, cinematographers, painters etc. makeup artist jobs

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hop onto the best convection microwave oven in India under 10000 wide range available. Buy
    now! best convection microwave oven in india

    OdpovedaťOdstrániť